PCEtLSA8c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMjQ5Ig0KZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJTVEJfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ibWFzdGVyY2hlZi5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0PiAtLT4=

Статусний Ектор, витончена Тетяна та ультрамодний Дмитро: як створюються образи суддів

10.08.2018

«Я — величезний фанат своєї справи!» — це перше, що ми почули від головного стиліста «МастерШеф» Андрія Янка. І судячи з того, з яким захопленням Андрій розповідав про свою професію, в цьому немає жодних сумнівів! Головний стиліст керує всіма процесами, пов’язаними з одягом на проекті: від ідеї до створення образів суддів та учасників. А у випадку з Андрієм — він по-справжньому проживає ці образи, продумує до найдрібніших деталей, досягаючи повної гармонії між характером і зовнішністю людини.

андрей янко

Головний стиліст «МастерШеф» Андрій Янко

Андрію, розкажіть про свою творчу професію. Як ви підбираєте образи для учасників «МастерШеф»?

Якщо говорити про учасників, то я завжди контролюю ті речі, які вони на себе надягають. Це їхній власний одяг, але я слідкую за тим, щоб не було деяких елементів: рекламних написів, назв брендів або принтів, які недоречні у кадрі. Щоранку я дивлюся, як вони виглядають. Адже одна програма знімається кілька днів, і учасники повинні бути в одному образі. Я перевіряю все до найдрібніших деталей, щоб глядач отримував естетичну насолоду від побаченого. Якщо мені щось не подобається, то ми домовляємося: я прошу, щоб замінили на іншу річ з гардеробу.

«Так, це не фешн-показ, але стиль відіграє величезну роль!»

Трапляється, що я беру ініціативу у свої руки: підбираю щось із нашої костюмерної та створюю цілісний образ. Також якщо у людини є якась родзинка, то мені її хочеться витягнути назовні та показати так, щоб була гармонія між характером і образом. Адже буває, що характер вибуховий, цікавий, а на людині — сіра футболочка і чорні брюки. Звичайно, виходить дисонанс, і в такому випадку хочеться додати барв. Звісно, я можу одягнути на людину яскраву футболку або аксесуар. Це все моя ініціатива, мені просто хочеться зробити красиву картинку, адже я фанат своєї справи! Я хочу, щоб і учасники, і судді були красивими!

Ми часто помічаємо, що учасники після «МастерШеф» дуже перевтілюються, змінюють стиль та виглядають набагато крутіше! Наприклад, всі помітили, як змінилася переможниця підліткового сезону Настя Кобиляцька…

Я працюю на «МастерШеф» починаючи з 7 сезону. І так, учасники досі мені телефонують, скидають фотографії та запитують, що модно, що можна одягти. Так само і з підлітками. Багато з них цього року були випускниками і, наприклад, Настя Кобиляцька та Кароліна Залевська показували мені свої сукні, радилися. І я завжди радий допомогти! Я продовжую спілкуватися з учасниками, тому що за час зйомок ми знаходимо спільну мову. Я завжди намагаюся донести до них інформацію, що глядач їх запам’ятає саме такими, як на екрані, тому дуже важливо слідкувати за собою. Імідж відіграє величезну роль! А якщо ти шеф-кухар, то повинен бути охайним!

андрей янко

Більше на тему: Хто створює декорації для легендарної кухні «МастерШеф»?

Розкажіть, що категорично не можна одягати в кадр?

Табу є, і їх чимало. Це дрібний принт: горох, клітинка або смужка. У випадку з підлітками не можна було одягати напівпрозорі блузки, майки. Ми не використовуємо яскраво-білий одяг, адже, наприклад, під час запису інтерв’ю людина просто зіллється зі світлим фоном. А чорне не можна, тому що це виглядає траурно та негарно. Пам’ятаю, коли я намагався це все донести до учасників 7 сезону, то вони обурювалися: «Ми не на фешн-показ прийшли! У нас не так багато речей!». (На початку зйомок я був для них ще чужим, вони не приймали мене). Так, це не фешн-показ, але стиль відіграє величезну роль! Але потім все кардинально змінилося — вони без мене вже просто не могли! Навіть коли люди брали звичайні речі, то я все одно намагався додати їм якісь аксесуари: брошки або браслети, наприклад. Для мене дуже важливо зробити все якісно, ​​це мій продукт, моє обличчя.

Тобто й аксесуари допускаються на зйомці? Вони не заважають звуку?

Так, аксесуари допускаються. Наприклад, цільні сережки, без дзвінких деталей. Або цільні браслети, але знову ж таки, якщо вони не заважають на кухні. Не можна одягати намисто, яке дзвенить, бо якраз на тому місці кріпиться мікрофон.

татьяна литвинова

Тетяна Литвинова на одному з конкурсів 8 сезону «МастерШеф»

Більше на тему: Оксана Назарчук: шлях від учасниці до фуд-продюсера «МастерШеф»

На ваш погляд, з ким простіше домовитися: з підлітками чи з дорослими?

Труднощів не виникало ні з ким. Різниця лише в тому, що з дорослими ми спілкувалися нарівні, не добираючи слів. Вони розповідали мені якісь історії з життя, були дуже емоційними. Підлітки теж спілкувалися зі мною, любили мене, але завжди зберігали дистанцію, тому що я старше. І я знав, що до них потрібно знайти правильний підхід, що я не можу їх до чогось зобов’язувати. Думаю, мені вдалося налагодити стосунки, ми і зараз продовжуємо спілкуватися. Підлітки мене вітали з днем ​​народження, робили сторіс — це було дуже приємно!

судьи мастер шеф

Образи суддів на виїзному конкурсі 8 сезону «МастерШеф»

Розкажіть про образи суддів. Які вони?

У кожного із суддів є своя місія на цьому проекті, і це позначається на їхніх образах. Тетяна Литвинова — красива витончена леді, Ектор Хіменес-Браво — статусний чоловік, Діма Горовенко — модний стрітстайлер. Мені дуже пощастило з цими людьми! Ми швидко знайшли спільну мову. І я радий, що вже третій сезон поспіль працюю з ними.

Як ви вплинули на стиль Ектора Хіменеса-Браво?

Я переглянув весь «МастерШеф» і вирішив у своєму сезоні внести деякі зміни, дуже хотілося новизни. Наприклад, 7 сезон знімався влітку, було спекотно, і я розумів, що не зможу постійно Ектора випускати в піджаках. Хоча насправді піджак — це половина успіху, це гарно! Адже піджаки можуть бути різними і за структурою, і за фасоном. Ними можна грати, вони дуже виручають — адже, надівши піджак, чоловік відразу змінюється. І коли піджак використовувати не можеш, то потрібно включати максимум своєї творчості, щоб зробити людину яскравою. Я використовував підтяжки і портупею. Причому портупею я відшивав на замовлення за своїми ескізами. До речі,у 8 сезоні Ектор буде в крутій шкіряній портупеї — до цього ніхто так не експериментував! Так само і джинси не використовували в образі Ектора до мого приходу.

эктор хименес браво

Ектор Хіменес-Браво у шкіряній портупеї

Що ж, у кожного стиліста складається своє спілкування із суддями. Можливо, раніше вони не могли домовитися, а мені це вдалося. Ми з Ектором спілкуємося, я йому розповідаю про свої ідеї, плани, демонструю замальовки. У цьому сезоні образ Ектора буде злегка брутальним, жорстким, щоб відчувалася внутрішня сила, якою він володіє. У нього є стрижень, харизма, він вміє себе правильно подати — і я хочу це все підкреслити.

«Піджак — це половина успіху, це гарно!»

эктор хименес браво

Эктор Хименес-Браво в финале подросткового сезона «МастерШеф»

Взимку ж, коли знімали підлітковий сезон, я одягав Ектора в піджаки. Але всі вони були особливими, виділялись крутим кольором або деталями. Десь я підвертав рукава, вставляв спеціальні тканини на підкоміри, додавав хустинки, брошки, павине перо. Мені завжди хочеться, щоб люди не просто дивилися на піджак, а розглядали його і захоплювалися. Я настільки педантичний фанат своєї роботи, що хочу кожну деталь зробити красивою!

Більше на тему: Хто головний на знімальному майданчику «МастерШеф»?

судьи мастер шеф

А що скажете про образ чарівної Тетяни Литвинової?

Таня — це квітка серед хлопців, вона єдина дівчина у нас. Тані я привожу сукні, і ми з нею їх розглядаємо, міряємо, підшиваємо по фігурі. Немає такого магазину «Все для «МастерШеф» — будь ласка, заходь і вибирай! Тому я покращую сукні: укорочую спідницю, підтягую по виточкам, міняю виріз, рукави. Ми з Танею всі ці нюанси завжди обговорюємо і узгоджуємо. Але головним акцентом іміджу Тані залишається її природна краса. І це мені дуже допомагає під час вибору одягу, адже Таня — красива до божевілля! Виразні блакитні очі, пропорції обличчя, вилиці, волосся… У цьому плані з нею дуже легко працювати!

«Таня — дуже світла, доброзичлива і привітна. До неї заходиш у гримерку — Таня завжди намагається чимось пригостити. Якщо це примірка у неї вдома, то голодним точно не підеш! З Танею дуже приємно працювати, це безцінно!»

татьяна литвинова

Важливо знайти правильну сукню, посадити її, підібрати аксесуари. Дуже важливі ремені, адже ними можна як підкреслити переваги, так і все зіпсувати. Я використовую великі аксесуари, тому що камера не бере дрібні, їх просто не видно. Також я враховую зріст Тані: якщо людина висока, то дрібні деталі не підходять. Наприклад, якщо це плаття в горох, то він повинен бути не дрібний, а середній. (Ті ж правила зберігаються і у повсякденному житті, наприклад, сумка — тільки середніх розмірів, не маленька.)

«Саме Діму мені хочеться одягнути модно»

дмитрий горовенко

Стиль Дмитра Горовенка помітно змінився. У нього з’явилася борода, він став таким брутальним… Ви теж доклали до цього руку?

Діма — класний босяк, стрітстайлер. Він дуже крутий, позитивний, емоційний! І за стилем ми завжди досягаємо гармонії між його зовнішністю та одягом. З ним я знайшов спільну мову одразу, адже ми практично одного віку. Ми дружимо, спілкуємося, іноді я приїжджаю до нього в ресторан на Воздвиженці. З Дімою легко працювати в тому плані, що я теж є стрістайлером. У його образ я намагаюся додати трендові речі, тому що він молодий енергійний хлопець. Для цього я вивчаю всі тренди, проходжу курси підвищення кваліфікації, спілкуюся з провідними стилістами. Саме Діму мені хочеться одягнути модно. І самому Дімі подобаються ці речі, він навіть їх викуповує після зйомки. Так само і Ектор купує деякі аксесуари, які йому сподобалися.

«Які б не були тренди, важливо завжди правильно розставляти акценти»

судьи мастер шеф

Більше на тему: Судді «МастерШеф» розповіли про новинки 8 сезону

До слова про речі. Яка їх подальша доля?

Як я вже сказав, якісь речі викуповують судді, а інші — зберігаються тут, в костюмерній «МастерШеф». Універсальні речі, наприклад, білі штани, я можу використовувати і в іншій програмі. Але ось акцентні піджаки Ектора більше не з’являються в кадрі, вони не мають повторюватися! Деякі речі можемо відправити в загальне користування на канал, і через певний час їх знову надягають.

Назвіть головне правило стилю, на ваш погляд.

Які б не були тренди, важливо завжди правильно розставляти акценти. Не потрібно себе наряджати, як новорічну ялинку! Наприклад, якщо ви надіваєте якусь яскраву сорочку, футболку, то треба це комбінувати з нейтральними брюками, шортами і взуттям. Яскравих акцентів має бути одна-дві одиниці, три і більше — це вже занадто. Звичайно, на зйомці є інші правила. Але в житті краще так не експериментувати, дотримуйтеся почуття міри!

Єва Ніколаєва

Більше на тему: Хто перевтілює учасників «МастерШеф»: інтерв’ю зі старшим гримером

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Image00001итьбю

Licensor’s website www.endemolshmine.com

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: