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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9Im1hc3RlcmNoZWYuc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Хто перевтілює учасників «МастерШеф»: інтерв’ю зі старшим гримером

МастерШеф

На «МастерШеф» кулінари-аматори не лише вдосконалюються і стають професіоналами, вони ще й змінюються зовні. А допомагають їм у цьому гримери, яких на проекті називають не інакше як феєчками. Старший гример «МастерШеф» Надя Крикунова в ексклюзивному інтерв’ю для stb.ua розповіла про те, як створюються образи для учасників і суддів, а також як залишатися красивими в кадрі та у житті.

надя крикунова

Старший гример «МастерШеф» Надя Крикунова

Надю, розкажіть про особливості вашої професії. Як ви підбираєте образи для учасників і суддів «МастерШеф»?

Щодо учасників, то щодня перед новою програмою ми з дівчатами (гримерами. – Прим. ред.) сідаємо та обговорюємо образи. Придумуємо зачіски і макіяж так, щоб вони відповідали стилю учасників та щоб їм самим це подобалося. Найчастіше трапляється так, що ми хочемо створити якийсь певний образ, наприклад, щоб дівчина була милою, а вона, навпаки, хоче виглядати, як стерво. Але ми не можемо цього допустити! У такому випадку нам потрібно знайти компроміс, щоб всі залишилися задоволені.

Стосовно суддів, то тут я продумую образи спільно зі стилістом Андрієм Янком. Він мені показує одяг, а я розробляю укладки та макіяж. Потім я це обговорюю зі своїми дівчатами-гримерами, а вони вже втілюють все у життя.

Скільки у вас гримерів у підпорядкуванні?

Я працюю з чотирма гримерами.

Яка атмосфера в межах вашого гримерського колективу?

Дуже класна, дружня. Головне — зібрати команду. Всі мої дівчатка новенькі: вони раніше одна одну не знали. Звичайно, спочатку потрібен був час, щоб притертися, здружитися, але зараз працюємо злагоджено, всі допомагають одна одній.

надя крикунова

Більше на тему: «МастерШеф» 8 сезон: оголошена дата старту шоу в 2018 році

На ваш погляд, з ким складніше працювати: з дорослими учасниками, підлітками чи дітьми?

Якщо знайти спільну мову з учасниками, то з усіма легко працювати, незалежно від віку. Є такі нюанси, як, наприклад, недосипання, мало відпочинку, тому вони приходять роздратовані, втомлені. Але незважаючи на це, з усіма дуже добре працюється, насправді.

А як створюється образ чарівної Тетяни Литвинової?

Для Тані я придумала образ елегантної молодої дівчини. І мені здається, що ми з нею знайшли спільну мову, тому що вона завжди задоволена моїми ідеями. Найголовніше — щоб вона виглядала молодо та доглянуто.

татьяна литвинова

Тетяну Литвинову гримують на виїзному конкурсі 8 сезона «МастерШеф»

Улюблена фраза Тетяни — «Дівчина повинна пахнути чистотою». Тобто в повсякденному житті вона використовує мінімум макіяжу. Як вам вдалося, скажімо так, навернути її до своєї «косметичної» віри?

Таня не є прихильницею яскравого макіяжу. Наприклад, нам для образу дуже потрібно зробити стрілку, а Таня цього не любить. Тоді ми йдемо на якісь хитрощі: робимо стрілку коричневим олівцем, щоб її практично не було видно. Але все-таки стрілка є! Таким чином, намагаємося знайти компроміс, щоб і нам вдалося завершити образ, і Тані сподобалося.

А як ви потім знімаєте грим Тетяні та відновлюєте шкіру?

Грим знімає власне гример, а за шкірою Таня доглядає сама. Є спеціальні зволожувальні засоби, які відновлюють шкіру після гриму.

татьяна литвинова

Одного разу Дмитро Горовенко продемонстрував свої навички гримера в Instagram. Ви вже й чоловіків на проекті встигли навчити!

Діма Горовенко просто у нас дуже веселий та харизматичний. Він мені колись казав: «Давай я і тобі зроблю грим». Подумаю над цим (сміється. — Прим. ред.).

Глядачі часто помічають, що після «МастерШеф» учасники змінюються зовні. Виходить, ви на них позитивно впливаєте…

Це дійсно так. Коли учасники з’являються на проекті, вони не розуміють, як їх будуть фарбувати, та приходять вже нафарбованими. Звичайно, ми одразу знімаємо весь цей макіяж і попереджаємо, щоб більше так не повторювалося. Ми самі їх фарбуємо і придумуємо їм образи. Головне, що учасникам це дуже подобається, адже багато хто ніколи раніше не бачив себе яскравим та красивим. Для них це було незвичним, і вони просто ніяковіли: «Що це таке?! Я так не вийду в кадр!». Але потім, роздивившись себе, погоджувалися і виходили на зйомку. Вся справа в тому, що для кадру потрібен специфічний грим — все повинно бути вдвічі яскравіше, тому що камера «з’їдає» кольори. Вони довго цього не розуміли. Зараз вже всі звикли і, навпаки, просять нафарбувати ще яскравіше.

До учасників важливо знайти підхід. Потрібно бути ще й психологом до всього іншого…

Так, у кожного свій характер і свої звички, від яких складно відучити. Наприклад, зараз у багатьох учасниць татуаж брів. І зрозуміло, що ці тоненькі брови їм дуже подобаються і змінювати їх вони не хочуть. Якось до мене сіла одна з учасниць, і я їй одразу сказала: «Міняємо брови. Цих брів більше не буде!». Вона погодилася спробувати і результат їй дуже сподобався. Або був ще момент, коли всі дівчата прийшли з нарощеними віями, хтось навіть зі справжніми віялами. Їх теж довелося зняти. Справа в тому, що в учасниць дуже складний графік, і часу на корекцію просто немає.

лиза сподобец

Учасниця 7 сезону «МастерШеф» Ліза Сподобець

Більше на тему: Хто головний на знімальному майданчику «МастерШеф»?

Які є табу в макіяжі для кадру? Чого категорично не можна робити?

Не повинно бути хайлайтера на обличчі, тому що це блиск у кадрі. А блиск неприпустимий, обличчя має бути матовим. Також не можна робити дуже темний макіяж очей, оскільки це виглядатиме в кадрі як дві чорні діри. Щодо укладки, то не можна залишати волосків, що стирчать, — тільки ідеально вилизана зачіска. Також особливістю саме цього проекту є те, що волосся не повинне спадати на обличчя, адже учасники постійно готують. Потрібно заколювати волосся: ми робимо гарні зачіски, накрутки, плетіння.

На кухні, мабуть, спекотно, і макіяж вам доводиться поправляти неодноразово…

Через те, що учасники працюють на кухні, біля плити, то, звичайно, там досить спекотно. І якщо у павільйоні працюють кондиціонери, то на виїзний зйомці — сонце, учасники постійно пітніють. Тому на виїзні конкурси ми їх гримуємо мінімально: часто робимо тон, брови, корекцію обличчя та яскраві губи. Зачіски теж намагаємося максимально зібрати, бо учасники дуже багато бігають під час конкурсів. І після повернення з виїзного ми повністю знімаємо грим та робимо новий, спеціально для зйомки в павільйоні, також змінюємо зачіску.

Як ви справляєтеся зі сльозами учасників та червоними очима?

Дуже часто в кінці дня у них червоні очі від втоми, тому ми постійно їх закапуємо. Коли учасники плачуть, то потрібно міняти грим. Ми використовуємо водостійкі туші, тому вони не течуть. Втім коли малюємо стрілки, то, звичайно, у нас сидять «пандочки», і ми їх перефарбовуємо.

надя крикунова

Більше на тему: Хто створює декорації для легендарної кухні «МастерШеф»?

Як ви стали стилістом такого популярного проекту. Розкажіть свою історію. Думаю, багатьом це буде цікаво та корисно…

Щоб потрапити на телеканал, потрібно дуже добре володіти своєю майстерністю і багато чого вміти. Недостатньо робити тільки макіяж або зачіску, тут більше цінують тих, хто вміє робити макіяж, спецгрим, фейс-арт, боді-арт. Таких фахівців дуже цінують і одразу забирають на роботу. Справа в тому, що зараз є багато гримерів, які роблять лише макіяж. Навіть у мене є дві дівчинки, які роблять тільки макіяж, а дві інші — плюс до цього ще й зачіски. З останніми, звичайно, працювати набагато простіше — вони більше можуть зробити.

А де ви навчалися своїй професії?

Я навчалася в Академії мистецтва краси і в багатьох інших школах. Тут немає такого правила, що ти один раз відучився, і все на цьому закінчилося. Адже постійно змінюються якісь тренди — і цьому обов’язково треба навчитися.

До слова про тренди. Які тенденції в макіяжі будуть актуальними у новому сезоні?

Зараз головний тренд сезону — максимальна природність обличчя. Наприклад, не варто наносити дуже багато тонального крему або малювати собі яскраві брови. Зараз у моді природність та доглянутість. Легке мерехтіння шкіри — завжди модно, завжди свіжість. Зараз вже відходить на другий план яскравий макіяж, але в Україні, як правило, це приймається суспільством набагато пізніше. І тому дуже складно пояснити комусь, що це модно. Ось навіть коли фарбуєш учасників, то, наприклад, милу дівчинку не хочеться робити якоюсь дорослою. А вона вимагає яскравий макіяж! І коли ти їй пояснюєш, що так буде краще, то вона не розуміє, тому що, скажімо, в Instagram всі яскраво фарбуються.

Єва Ніколаєва

Більше на тему: Оксана Назарчук: шлях від учасниці до фуд-продюсера «МастерШеф»

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: